Ahad, 7 Ogos 2011

Saya Sudah BerKerja!!!!

ASSALAMUALAIKUM...

x jwb dosa...klau jwb syg...hehehe...

Wahhh!!!!
bnyk lama lorh x update blog...
huhuhu...

sowei geng...
aku skunk bz sngt2...
skunk aku tngh prktikal...
so,phm2 la alam brkrja ni...
comform2 bz...


aku n geng...(IE,TECHNICIANS,ME)

IE = industrial engnrng (aku la..hee..)
TECHNICIANS = production line (geng yg tngh)
ME =Manufacturing engnrng (sblh kanan)


Nak cerita skt la...
Skunk ni aku prtikal student dkt sony factory...heeee...
sngt2 best lorhhh...
layan sngt2 alam brkrja ni...
walaupn penat...
tp enjoy...
dpt lihat mcm2 jenis owg..
yg dtng dari mynmar,indon,nepal,bangla...
mcm2 lagi la...

Pengalaman yg x dpt aku lupakn...
selama sebulan dh aku dkt sna...
msa aku kena ajr operator buat kerja...
perghhhh....
gila la...
aku pn gigil bila pgng set...
hahaha...
operator 2 gelak bila tngk cikgu dia...
tgn gigil msa wt keja...
mmg lwk toi...
leader aku pn dok gelak kt blkng bila tngk aku wt kerja...
heeeeeee...sya budak bwu belajar gak...
ambil msa 4 jam tuk bljr smua proses...
mmg gila la kn..
stdy kt poli pn x cmtu...
hahaha...

so,2 jela tuk kali ni...
doa2kn aku ley lepas prktikal dgn selamat...
ok kwn2...
daaa...

kami abng sony..

shift mlm time ni....



www.tips-fb.com

Tiada ulasan: