Sabtu, 17 September 2011

Gila Kah aku???

ASSALAMUALAIKUM

x jawab dosa...kalau jawab syg...heeeee.. 


 17 September 2011

Di pagi hari ketika msh brkrja shift mlm...
tiba2 termenung sowg2 di office smbl mlht kalender...
dan terpkir...
kenapa aku x penah terlepas tuk berpkir tentang DIA...
kadang2 aku pelik ngan diri aku...
kenapa la aku msh dok lyn DIA...
walaupun dh bnyk bnda DIA wt kt aku...
boleh dikatakan bnda yg dibuat tu stngh owg boleh bunuh diri la..
tapi aku msh melayan DIA sprti mna aku layan DIA yg dlu...
DIA dah berpunya...Ya,diriku pun dah tahu...
bkn kata diri aku ja yg tw...tp 1 Malaysia dah tw...
Tapi...kenapa aku stay lagi nak layan dia mcm GF aku dulu???
nak kata aku ni sowg yg penyabar n penerima...
EX aku sblom DIA ni bila pts aku tros dpt lupakan...
bkn kata dapat lupakan,siap ley x ingt tros...
TApi...ngan DIA ni ssh sngt...
Kenapa ek aku begitu ssh nk lupa kn kau wahai DIA???
apa yang special sngt tntg kamu???

Try buat sesuatu yg boleh wt aku btl2 bncikn kamu...
kdng2 aku smpai trpkr mcm tu skli...
Aku nk lupakn kamu sbb kamu dah ada pengganti...
buat apa aku nk tunggu lagi..
baik aku cari yg lain...Tapi...
hati aku ni bila melihat gurlz lain...
msti aku trbyngkn kamu...arghhh...kdng2 aku mengeloh sowg2...
Dan bila aku tahu hati kamu dimainkan dan disakitkan...
aku mrh dan benggang gila dkt pengganti aku tu...
Weyyyy apa hal aku nk mrh n benggang plak????btoi x...
dia bkn awekz aku g..dia EX aku...arghhhh...
aku bngong gila skunk ni...
mungkin sbb dlu aku penah sygkn kamu segila2nya...
dan sbb kamu aku menggubah segalanya...
so,dgn smua sbb tu aku begitu ssh tuk lupakn kamu...
sowie ye...prsaan tu ssh nk dihapuskan...
try bgi idea cmna nk hapuskn...
Help ME!!!!

Aku harap pengganti diriku akn dpt bhgiakn kamu...
mcm yg aku pnh kata kan dlu...
aku nk lihat kamu happy dan tersenyum selalu... :)
moga kamu kn dpt smua tu nti ye...
doaku selalu menyusul untuk MU...


 merapu sowg2 ketika melayan perasan.... :)






www.tips-fb.com

Ahad, 4 September 2011

Raya 2011 at MELAKA...

ASSALAMUALAIKUM..

x jawab dosa...kalau jawab syg...hehe...

Last post tntg kehdpn prktikal aku...

SO,tuk kali punya post tentang!!!

RAYA 2011 AT MELAKA...

Raya tahun 2011...mmg best sngt2... 
sbb apa best???
sbb aku beraya di kampung halaman...
dekat melaka...(sblh abh)
bnyk gelak tawa,gelak smpai guling2...
tangisan,gadoh kecil-kecilan..
tp ttp best...nk tw apa yg best...
jom lyn video kt bwh ni...hehehe...
video ni time mlm raya...
bunga api free...hehehe...

video

p/s: semoga terhibur...heee... :)

JOM LAYAN PIC YG AKU SNAP MASA RAYA...
layan la ek walaupon x best...hehehe...

KAMI ANAK,MENANTU DAN CUCU CIK KIAH... :) 

 ADIK BERADIK,KAK IPAR,ADIK IPAR... :)

 ADIK BERADIK... :)

 FAMILY ENCIK ROZLAN... :)

FAMILY ENCIK MAHMUD... :)

 FAMILY ENCIK KARIM... :)

FAMILY PUAN FATIMAH... :)

semoga apa yang kita dapat tahun ini...
akan terus berkekalan smpai bila2...
terima kasih kepada family yg berada di melaka...
harap tahun2 akn dtng...
kita dapat merasai kemanisan...
macam RAYA TAHUN 2011...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...
MAAF ZAHIR DAN BATIN...
 

www.tips-fb.com