Sabtu, 17 September 2011

Gila Kah aku???

ASSALAMUALAIKUM

x jawab dosa...kalau jawab syg...heeeee.. 


 17 September 2011

Di pagi hari ketika msh brkrja shift mlm...
tiba2 termenung sowg2 di office smbl mlht kalender...
dan terpkir...
kenapa aku x penah terlepas tuk berpkir tentang DIA...
kadang2 aku pelik ngan diri aku...
kenapa la aku msh dok lyn DIA...
walaupun dh bnyk bnda DIA wt kt aku...
boleh dikatakan bnda yg dibuat tu stngh owg boleh bunuh diri la..
tapi aku msh melayan DIA sprti mna aku layan DIA yg dlu...
DIA dah berpunya...Ya,diriku pun dah tahu...
bkn kata diri aku ja yg tw...tp 1 Malaysia dah tw...
Tapi...kenapa aku stay lagi nak layan dia mcm GF aku dulu???
nak kata aku ni sowg yg penyabar n penerima...
EX aku sblom DIA ni bila pts aku tros dpt lupakan...
bkn kata dapat lupakan,siap ley x ingt tros...
TApi...ngan DIA ni ssh sngt...
Kenapa ek aku begitu ssh nk lupa kn kau wahai DIA???
apa yang special sngt tntg kamu???

Try buat sesuatu yg boleh wt aku btl2 bncikn kamu...
kdng2 aku smpai trpkr mcm tu skli...
Aku nk lupakn kamu sbb kamu dah ada pengganti...
buat apa aku nk tunggu lagi..
baik aku cari yg lain...Tapi...
hati aku ni bila melihat gurlz lain...
msti aku trbyngkn kamu...arghhh...kdng2 aku mengeloh sowg2...
Dan bila aku tahu hati kamu dimainkan dan disakitkan...
aku mrh dan benggang gila dkt pengganti aku tu...
Weyyyy apa hal aku nk mrh n benggang plak????btoi x...
dia bkn awekz aku g..dia EX aku...arghhhh...
aku bngong gila skunk ni...
mungkin sbb dlu aku penah sygkn kamu segila2nya...
dan sbb kamu aku menggubah segalanya...
so,dgn smua sbb tu aku begitu ssh tuk lupakn kamu...
sowie ye...prsaan tu ssh nk dihapuskan...
try bgi idea cmna nk hapuskn...
Help ME!!!!

Aku harap pengganti diriku akn dpt bhgiakn kamu...
mcm yg aku pnh kata kan dlu...
aku nk lihat kamu happy dan tersenyum selalu... :)
moga kamu kn dpt smua tu nti ye...
doaku selalu menyusul untuk MU...


 merapu sowg2 ketika melayan perasan.... :)






www.tips-fb.com

2 ulasan:

Nabilah berkata...

that's mean she still in ur heart la ro-z... kn2
its normal, mmg ssah nk lupa sbb dy penah hdir dlm idup kmu.. even ro-z ada pnggnti bru pun, dy ttp lekat dlm ingtn kita sbb dy pnh wjud dlm khdupn kmu... ~~~ =)

Rozaini Rozlan berkata...

dah dpt lupakn dh smua 2...x guna diingatkn klau bnda 2 pahit...msa ni tngh gila pa x tw..tiba2 ingat kt dia...tp yg ptng..dh dpt melupakan smuanya...thnkz Allah.. :)