Rabu, 18 Mei 2011

Ohhh Tidak resulTku jatoh....

Assalamualaikum...
x jawab dosa...klau jawab syg...heeeee...

Kali ni aku x cerita dah kisah cintan cinton ni...(PERLI NI..HAHA..)
nak cerita psl diriku dan Result Final Exam aku yg Jatoh kedebushhh...
agk menyedihkan bila nak tls psl bnda ni...tp nk wt cmna...tls juga la...bgi melepaskan kesedihan..huhu... :(

Sem 1 best ja bila dpt result...
puyooo...AKJ beb...
senyum aku smpai ke telinga...
x sngka aku ley dpt rslt mcm 2...huuuu..
agk bngga disitu...heeeeeee...

Sem 2 plak bila dpt ja result...
wowwww....
pointer aku naik lorh...
AKJ skli lgi...
senyum smpai ke telinga...silap2 lebih pe..
hahahaha...(gelak sopan..)
masa 2 mmg best la kn...dpt nek pentas tuk kali ke 2...
waaahhh bngga mak ngan ayh aku...hehehe...
(jgn riak sngt nahhhh)pesan ibu... :-)

SEMESTER YANG MENYEDIHKAN


Sem 3 punya result perghhh..
ohhh tidakkk...
kenapa pointer aku mcm 2...
nak ngis aku bila tngk...
huuuuuu...
pointerku trun dengan trok skli...
adoiiii...
terlepas lah hajat aku nk AKJ setiap sem...

SITUASI DIRUMAH SEBELUM FINAL EXAM...

abh:adik x study ke??minggu dpn dh nak final...
aku:jap2...awl g..ada bnyk msa g...heeeee...
abh:ok2..jgn stdy last minit...nti diri sendiri yg ssh...
aku:baik boshhhhh....

4 HARI LAGI SEBELUM FINAL...

ibu:adik...asyik tngk movie korea ja..x stdy ke???
aku:jap2...tnggl lgi ckt ja...nti stdy la...
ibu:dari smlm dok ckt lgi...tp x abes2 lgi...stdy ank ku syg..(nada sore dh tnggi)hehe..
aku:kjp la...abes cter ni tros stdy...promise2...huhu...

p/s:apa yg jd ialah...selepas abes movie itu...aku tros tdr...ngntok2...heeeeee...
dan smpai 2 hari lgi nk final bwu ak stdy...mak aiii...pecah otakkk dibuatnya...

MORAL OF THE STORY...

Jangan la stdy last minit...
diri sendiri yg ssh nti...
bgi spa2 yg blh stdy last minit...
chayok2 tuk anda...
bgi yg x bley...
stdy la diawal sem...jgn tnggu last2...
merana hidup anda...
DAN...
dengarlah ckp mak dan ayh...
ckp2 mereka bkn nk pressure kita...
tp ckp2 mereka nak tngk anknya berjaya mcm owg2 len...
x da mak dan ayh yg nk tngk ank2 mereka gagal...
klau bley masa jwb final 2 dowg nk msk skli tlng ank2 jwb sln...
tp apa kn daya...
hanya doa dan pot pet(litiran)saja yg dowg mampu...
jadi dengar lah leteran mereka...
klau hendak berjaya...insyaallah...

JADIKAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARI HARI INI UNTUK KITA KEKAL MAJU KEHADAPAN...


Sekian...
















www.tips-fb.com

Tiada ulasan: