Ahad, 10 April 2011

Cinta dAlam hAti...


Mengenali kamu adalah sesuatu perkara yang sangat indah... dengan gelak tawa kamu... senyum kamu... celoteh kamu... dan yang paling penting wajah kamu yang sangat menawan...
itu lah kamu!!!


Aku masih ingat... ada kenangan indah antara kita... di rumah kamu kita berjumpa... hidangan makanan yang sangat sedap... ditambah dengan senyuman kamu yang comel... berselara aku makan walaupun masih malu-malu... tak kisah la layan kamu tidak begitu sempurna... janji aku seronok dapat datang ke rumah kamu...

semua itu kerana kamu!!!


aku tahu aku pernah melukakan hati kamu... tapi masa itu aku buta... tidak tahu menilai yang mana emas dan kaca... walaupun pernah kamu kata... kamu tidak suka kan aku pada masa itu.. tidak ada perasaan lain selain dari kawan... tapi aku tetap bersalah..

ANDAI KATA AKU TIDAK DAPAT MEMILKI KAMU...
AKU PUAS KERANA DAPAT MENGENALI KAMU... AKU DOAKAN AGAR KAMU MENDAPAT.. ORANG YANG BAIK... YANG DAPAT MENJAGA KAMU...


p/s:luahan hatiku...




www.tips-fb.com

2 ulasan:

Nabilah A.h berkata...

did i kn0w the gurl u mention just now?? spa tu....

Rozaini Rozlan berkata...

x pyh ckp kot spa owg 2...rsanya dh tw kn spa owg 2...klau x tw...bca blk smpai dpt teka spa owg 2...sowie..heeeee...